Przejdź do menu głównego | Przejdź do podmenu | Przejdź do treści
W Centrum Sztuki Współczesnej w Zamku Ujazdowskim 20 kwietnia 2011 r. o godz. 19:00 odbędzie się otwarcie wystawy Kampanii Społecznych „Społeczeństwo Nielekko/Niełatwo/Nieprzyjemnie” (Warszawa, ul. Jazdów 2).
Wystawa odbywa się w ramach VII edycji Polskiego Festiwalu Reklamy. Przedstawia ok. 200 międzynarodowych i polskich kampanii o tematyce społecznej - najbardziej znane prace, które wpłynęły na zmianę postaw społeczeństw oraz wyznaczyły światowe trendy w komunikacji społecznej. Pokazane zostaną także teledyski i inne popkulturowe akcje artystyczne wywołujące emocje, dyskusje, protesty.
Polska zajmuje jedno z pierwszych miejsc wśród państw Europy, jeśli chodzi o ilość wdrażanych kampanii społecznych. W okresie przygotowawczym do Polskiej Prezydencji w UE organizatorzy pragną pokazać światowe trendy komunikacji społecznej oraz dorobek wybitnych twórców takich kampanii, których prace osiągnęły wysoki poziom artystyczny.
Honorowy Patronat nad wystawą objął Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Minister Pracy i Polityki Społecznej.
Wystawa będzie czynna do 15 czerwca 2011 r. Można ją oglądać codziennie oprócz poniedziałków w godzinach 12:00 – 19:00, a w piątki do 21:00. Wstęp na wystawę jest wolny.
Plakat kampanie społeczne