Przejdź do menu głównego | Przejdź do podmenu | Przejdź do treści
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zapewnia osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się usługę, pozwalającą na swobodne komunikowanie się z pracownikami Ministerstwa.
Osoba niesłysząca, która zgłosi chęć osobistej rozmowy z pracownikiem wybranego departamentu lub biura MPiPS, może skorzystać z zainstalowanego w Biurze Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych wideotelefonu. Pozwala on na skorzystanie z usługi tłumacza i swobodną komunikację z osobą niesłyszącą.
Aby skorzystać z tej usługi należy co najmniej na trzy dni robocze wcześniej zgłosić taką potrzebę do wybranego departamentu MPiPS. Zgłoszenie może być telefonicznie lub faxem. Lista numerów telefonów i faksów do poszczególnych komórek organizacyjnych znajduje się na stronie MPiPS w dziale Kontakt: http://www.mpips.gov.pl/kontakt3/telefony-do-departamentow-i-biur/