submenu
content

Nabór do projektu

31-12-2015

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej- Departament Analiz Ekonomicznych i Prognoz, jako beneficjent projektu „Rodzina i praca-to się opłaca!” wspierającego równą niezależność ekonomiczną, w ramach Programu Prawa, Równość i Obywatelstwo (2014-2020), współfinansowanego przez Komisję Europejską,

 

poszukuje osób do obsługi projektu, którym zostaną powierzone zadania:

  • koordynatora/koordynatorki projektu
  • asystenta/asystentki projektu
  • asystenta/asystentki ds. finansowych.

Projekt dotyczy godzenia ról zawodowych i rodzinnych przez pracowników, przybliżenia pracodawcom i pracownikom wiedzy na temat elastycznych form zatrudnienia, stworzenia klimatu sprzyjającego rodzinie, w tym przede wszystkim w zakresie zwiększenia wykorzystania instrumentów ułatwiających godzenie ról zawodowych i rodzinnych. Do realizacji przewidziano:

 

a)      Wdrażanie mechanizmów godzenia ról w polskich firmach - studia przypadków w 30 firmach;

b)      Opracowanie platformy dot. mechanizmów ułatwiających rodzicom godzenie ról;

c)      Upowszechnianie wiedzy o możliwościach zastosowania mechanizmów godzenia ról w firmach oraz o narzędziach wypracowanych w ramach projektu.

 

Czas trwania projektu:                                     od lutego 2016 r. do czerwca 2017 r.

Forma prawna wykonywania zadań:            umowa cywilnoprawna

 

 

Informacje szczegółowe:

 

1.      KOORDYNATOR/-KA PROJEKTU

 

Zadania:

a)      nadzór merytoryczny i organizacyjny nad całością działań prowadzonych w projekcie,zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,

b)      przygotowywanie dokumentów związanych z prowadzeniem działań w ramach projektu,

c)      planowanie działań projektowych,

d)     organizacja pracy zespołu projektowego,

e)      zarządzanie harmonogramem i budżetem projektu,

f)       analizowanie ryzyka i definiowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu,

g)      nawiązywanie kontaktów z interesariuszami zewnętrznymi i podtrzymywanie ich,

h)      monitorowanie stopnia osiągnięcia rezultatów i celów projektu,

i)        współpraca z pracownikami/pracownicami MRPiPS odpowiedzialnymi za monitoring projektu,

j)        kontakty z Komisją Europejską w sprawach dotyczących projektu,

k)      koordynacja sporządzenia sprawozdania końcowego zgodnie z wymogami KE,

l)        nadzór nad prawidłowym zakończeniem projektu,

m)    reprezentowanie zespołu w kontaktach z otoczeniem.

 

Liczba godzin w tygodniu: 30

 

Wymagania:

a)      wykształcenie wyższe,

b)      wiedza z zakresu instrumentów i mechanizmów w zakresie godzenia życia zawodowego z prywatnym i rodzinnym,

c)      wiedza na temat zagadnienia wyrównywania szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy,

d)     co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów, w tym współfinansowanych ze środków unijnych,

e)      doświadczenie we współpracy z instytucjami publicznymi,

f)       umiejętność kierowania pracą zespołu,

g)      umiejętność organizacji pracy własnej,

h)      komunikatywność,

i)        zaangażowanie i dyspozycyjność,

j)        znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.

 

 

2.       ASYSTENT/-KA PROJEKTU

 

Zadania:

a)      wsparcie koordynatora w realizacji zadań projektowych, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,

b)      przygotowywanie dokumentów związanych z prowadzeniem działań w ramach projektu,

c)      sporządzanie bieżących sprawozdań z przebiegu działań projektu,

d)     kontakty z Komisją Europejską w sprawach dotyczących projektu,

e)      obsługa biurowa działań związanych z realizacją projektu,

f)       nadzór nad dokumentacją projektu, prawidłowym znakowaniem, przechowywanie dokumentacji zgodnie z procedurami obowiązującymi u Beneficjenta,

g)      przygotowywanie stosownej dokumentacji i projektów umów z Wykonawcami, protokołów odbioru prac,

h)      kontakty z Wykonawcami,

i)        kontrola zmian w publikowanych dokumentach programowych Komisji Europejskiej, związanych z realizacją projektu (wytyczne),

j)        współpraca z departamentami MRPIPS w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań,

k)      dokonywanie niezbędnych aktualizacji harmonogramu projektu.

 

Liczba godzin w tygodniu: 30

 

Wymagania:

a)      wykształcenie wyższe,

b)      wiedza z zakresu instrumentów i mechanizmów w zakresie godzenia życia zawodowego z prywatnym i rodzinnym,

c)      wiedza na temat zagadnienia wyrównywania szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy,

d)     wiedza w zakresie stosowania zasady konkurencyjności przy wyłanianiu Wykonawców usług, praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,

e)      co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów, w tym współfinansowanych ze środków unijnych,

f)       umiejętność pracy w zespole,

g)      komunikatywność,

h)      zaangażowanie i dyspozycyjność,

i)        znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.

 

3.       ASYSTENT/-KA DS. FINANSOWYCH

 

Zadania:

a)      przygotowywanie, prowadzenie i aktualizacje finansowej dokumentacji projektu,

b)      monitorowanie wydatków ponoszonych w trakcie realizacji projektu, kontrola ich zgodności z budżetem projektu i zasadami ustalonymi przez KE,

c)      ocena kwalifikowalności wydatków planowanych do poniesienia w ramach projektu,

d)     prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dochodów i wydatków w związku z realizacją projektu,

e)      kompletowanie dowodów księgowych/finansowych i kontrola ich poprawności pod względem rachunkowym, dokonywanie opisów merytorycznych i finansowych,

f)       sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym oraz rozliczanie delegacji zespołu projektowego,

g)      monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych u Beneficjenta,

h)      przygotowywanie bieżących sprawozdań finansowych z przebiegu działań prowadzonych projektu,

i)        współpraca z departamentami MRPIPS w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań,

j)        kontakty z KE w kwestiach finansowych związanych z realizacją projektu,

k)      opracowanie końcowego raportu finansowego zgodnie z wymogami KE.

 

Liczba godzin w tygodniu: 15

 

Wymagania:

a)      wykształcenie wyższe,

b)      wiedza z zakresu opisywania dokumentów księgowych, prowadzenia ewidencji wydatków, sporządzania sprawozdań finansowych,

c)      co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze finansowo-księgowej projektów,

d)     samodzielność,

e)      dyspozycyjność.

 

CV wraz z informacją, w jaki sposób kandydat/-ka spełnia poszczególne wymagania z ogłoszenia, prosimy przesłać w terminie do 10 stycznia 2016 r., na adres mail: malgorzata.minta@mrpips.gov.pl oraz jolanta.waszkiewicz@mrpips.gov.pl.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 022 661 16 65 i 022 661 17 48.

 

Oferty nadesłane po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

 

Departament zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Po ocenie ofert w zakresie spełnienia wymagań formalnych, odbędzie się rozmowa z wybranymi osobami, w najwyższym stopniu spełniającymi warunki przedstawione w ogłoszeniu.

do góry Ostatnia modyfikacja: 30-11-2020
Ideo Realizacja: 
CMS Edito  Powered by: 
Hostlab  Hosted by: