submenu
content

Departament Analiz Ekonomicznych i Prognoz poszukuje współpracowników

21-10-2013

Departament Analiz Ekonomicznych i Prognoz jako beneficjent projektu „Równość kobiet i mężczyzn w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych  – narzędziem zmiany społecznej” współfinansowanego w ramach programu wspólnotowego PROGRESS priorytet 5: Równość płci, poszukuje osób na stanowiska:

 

  • Koordynator organizacyjny projektu
  • Asystent koordynatora organizacyjnego projektu
  • Asystent ds. administracyjnych, finansowych oraz zamówień publicznych

 

Projekt „Równość kobiet i mężczyzn w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych – narzędziem zmiany społecznej”  jest realizowany przez Departament Analiz Ekonomicznych i Prognoz w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej we współpracy z Biurem Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania.

 

Celem projektu jest promocja udziału kobiet w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych. Szczegółowe działania koncentrują się m.in. na opracowaniu raportu na temat aktualnej sytuacji kobiet w odniesieniu do procesu podejmowania decyzji ekonomicznych oraz wypracowaniu, przetestowaniu i dostarczeniu firmom narzędzia upowszechniania równości kobiet i mężczyzn w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych. Będzie to podręcznik wraz z programem szkolenia, który będzie służyć jako praktyczne narzędzie pozwalające na podejmowanie wyspecjalizowanych działań na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet w firmach w podejmowaniu decyzji ekonomicznych. Jednym z kluczowych działań w ramach projektu planowanych do realizacji w 2014 roku będzie  organizacja Okrągłego Stołu europejskich ministrów ds. równości płci. Spotkanie to od trzech lat jest realizowane cyklicznie przez MPiPS we współpracy z Pełnomocnikiem Rządu ds. Równego Traktowania.

 

Czas trwania projektu:                                 od listopada 2013 r. do 30 września 2015 r.

Termin realizacji zadań:                               od dnia podpisania umowy do 30 września 2015 r.

Forma prawna wykonywania zadań:         umowa zlecenie

 

Informacje szczegółowe:

 

  1. KOORDYNATOR ORGANIZACYJNY PROJEKTU

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całości projektu, zgodnie
z harmonogramem projektu, w tym w szczególności:

-          nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działaniami prowadzonymi w projekcie,

-          przygotowywanie dokumentów związanych z prowadzeniem działań w ramach projektu,

-          nadzór nad dokumentacją projektu (prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie
z procedurami obowiązującymi w MPiPS)

-          kierowanie personelem zatrudnionym w projekcie,

-          kontakty z Komisją Europejską (KE) w sprawach dotyczących projektu,

-          sporządzanie bieżących sprawozdań z przebiegu działań projektu,

-          sporządzenie końcowego sprawozdania merytorycznego zgodnie z wymogami KE,

-          nadzór nad sporządzeniem końcowego sprawozdania finansowego zgodnie z wymogami KE
i MPiPS,

-          nadzór nad prawidłową sprawozdawczością i zakończeniem projektu,

-          monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji związanej z realizacją projektu
w Ministerstwie,

 

Wymagania:

-          Wykształcenie wyższe.

-          Wiedza z zakresu problematyki równości płci oraz gender mainstreaming.

-          Znajomość problematyki z zakresu wyrównywania szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy.

-          Znajomość projektu Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie poprawy równowagi płci wśród dyrektorów niewykonawczych spółek, których akcje są notowane na giełdzie i odnośnych środków.

-          Doświadczenie w pracy przy realizacji projektów, w tym współfinansowanych ze środków unijnych potwierdzone referencjami.

-          Doświadczenie we współpracy z instytucjami publicznymi lub organizacjami pozarządowymi.

-          Umiejętność pracy w zespole, w tym zwłaszcza umiejętności kierowania pracą zespołu.

-          Komunikatywność.

-          Zaangażowanie i dyspozycyjność.

-          Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

-          Dobra organizacja pracy własnej.

 

2.       ASYSTENT KOORDYNATORA ORGANIZACYJNEGO PROJEKTU

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc przy realizacji całości zadań w projekcie, wykonywanych zgodnie z harmonogramem projektu, w tym:

-          wsparcie koordynatora projektu we wszystkich działaniach prowadzonych w związku z realizacją projektu,

-          przygotowywanie dokumentów związanych z prowadzeniem działań w ramach projektu,

-          prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z procedurami obowiązującymi w MPiPS,

-          kontakty z ekspertami i innymi osobami zatrudnionymi w projekcie,

-          kontakty z Komisją Europejską (KE) w sprawach dotyczących projektu,

-          przygotowywanie materiałów do bieżących sprawozdań z przebiegu działań projektu,

-          zaangażowanie w organizację konferencji, spotkań seminaryjno-informacyjnych, szkoleń oraz konferencji międzynarodowej,

-          obsługa biurowa działań związanych z realizacją projektu.

 

Wymagania

-          Wykształcenie wyższe.

-          Wiedza z zakresu problematyki równości płci oraz gender mainstreaming.

-          Znajomość problematyki z zakresu wyrównywania szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy.

-          Umiejętność pracy w zespole.

-          Komunikatywność.

-          Zaangażowanie i dyspozycyjność.

-          Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

-          Dobra organizacja pracy własnej.

 

3.       ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH, FINANSOWYCH ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

-          przygotowywanie, prowadzenie i aktualizacje finansowej dokumentacji projektu,

-          przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień w drodze postępowań zgodnych z ustawą prawo o zamówieniach publicznych, 

-          monitorowanie wydatków ponoszonych w trakcie realizacji projektu, kontrola ich zgodności z budżetem projektu oraz zasadami kwalifikowalności wydatków ustalonymi przez KE.

-          prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dochodów i wydatków w związku z realizacją projektu.

-          kompletowanie dowodów księgowych/finansowych i kontrola ich poprawności pod względem rachunkowym.

-          sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym oraz rozliczanie delegacji.

-          monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych w ramach MPiPS.

-          opracowywanie bieżących sprawozdań finansowych z działań prowadzonych w ramach projektu.

-          terminowe wykonywanie sprawozdawczości finansowej z realizacji projektu.

-          kontakty z KE w kwestiach finansowych związanych z realizacją projektu.

-          opracowanie końcowego raportu finansowego zgodnie z wymogami KE.

 

Wymagania

-          Wykształcenie wyższe.

-          Znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków.

-          Znajomość przepisów dotyczących umów cywilno-prawnych.

-          Praktyczna znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

-          Znajomość oprogramowania księgowego.

-          Doświadczenie w obsłudze finansowo-księgowej oraz prowadzeniu dokumentacji projektów finansowanych ze środków unijnych.

-          Dobra znajomość języka angielskiego.

-          Samodzielność.

-          Systematyczność.

-          Dobra organizacja pracy własnej.

-          Umiejętność pracy w zespole.

-          Dyspozycyjność.

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesłać do 25 października 2013 r. na adres:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (022) 380 51 09

 

Oferty nadesłane po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Departament zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

do góry Ostatnia modyfikacja: 30-11-2020
Ideo Realizacja: 
CMS Edito  Powered by: 
Hostlab  Hosted by: