submenu
content

Konkurs "Prace społecznie użyteczne – dobra praktyka samorządu gminy"

20-06-2006
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ogłasza konkurs skierowany do samorządów gminnych jako podmiotów będących organizatorem programów prac społecznie użytecznych. Celem jest wskazanie dobrych przykładów organizatorskich, które mogą być wykorzystywane przez inne gminy dla skrócenia procesu planowania i organizowania tych programów,  z korzyścią dla osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku a korzystających ze świadczeń z pomocy społecznej.

Wyłonionych 20 projektów uzyska dofinansowanie od ministra ds. zabezpieczenia społecznego kwocie do 15.000 złotych. Środki te będą mogły być wykorzystane na kolejne edycje programów prac  społecznie użytecznych.
  
Termin składania wniosków upływa 31 lipca 2006 r.
 
Wnioski należy przesyłać na adres:
 
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Departament Pomocy i Integracji Społecznej,
00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5
 
Pytania należy zgłaszać telefonicznie: (022) 661 12 74 ; (022) 661 12 12  lub (022) 661 12 56
oraz mailowo na adres: ,   oraz
 
 zasady konkursu i wniosek konkursowy  (Tutaj znajdziesz bezpłatny program Adobe Reader, dzięki któremu odczytasz pliki w formacie .pdfpobierz plik)
 
Zobacz inne konkursy (kliknij)
 
 
do góry Ostatnia modyfikacja: 30-11-2020
Ideo Realizacja: 
CMS Edito  Powered by: 
Hostlab  Hosted by: