Przejdź do menu głównego | Przejdź do podmenu | Przejdź do treści
Przepisami art.175 ustawy z 17.12.1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz.U. nr 162, poz.1118 ze zm.) –– pracodawcy zostali zobowiązani do skompletowania dokumentacji ubezpieczonych w celu ustalenia kapitału początkowego. Przepis ten - znowelizowany od stycznia 2003 r. – przewiduje iż skompletowaną dokumentację pracodawcy przekazują do ZUS - we wskazanym terminie, nie później niż do końca bieżącego roku. Dokumentacja ta powinna umożliwić organowi rentowemu ustalenie kapitału początkowego.
więcejIndywidualne Konta Emerytalne objęte zwolnieniem podatkowym od dochodów kapitałowych są nową propozycją rządu na zachęcenie Polaków do indywidualnego, dodatkowego oszczędzania na przyszłą emeryturę. Rozwiązania Ministra Pracy zostały przyjęte przez Radę Ministrów 21 listopada.
więcej