content
 
1 Nabór ofert na wykonywanie prac administracyjno-biurowych w Departamencie Wdrażania EFS w MPiPS 04-07-2013

Nabór ofert na wykonywanie prac administracyjno-biurowych w Departamencie Wdrażania EFS w MPiPS

 

Zapraszamy do składania ofert osoby zainteresowane wykonywaniem prac administracyjno-biurowych na rzecz samodzielnego stanowiska ds. odwołań i kontaktów zewnętrznych w Departamencie Wdrażania EFS na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa zlecenie).

 

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego (DWF) w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pełni m.in. rolę Instytucji Pośredniczącej dla Priorytetu I  PO KL (Zatrudnienie i integracja społeczna) oraz Priorytetu II PO KL (Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących), a także Instytucji Pośredniczącej II stopnia w ramach dwóch Działań Priorytetu V PO KL (Dobre rządzenie).

 

Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. odwołań i kontaktów zewnętrznych należy m.in:

  • Prowadzenie spraw związanych z kontrolami zewnętrznymi realizowanymi w Departamencie Wdrażania EFS (DWF) w zakresie nadzorowanych przez DWF działań PO KL - współpraca z zespołami kontrolującymi, opracowywanie i przekazywanie informacji dla kontrolujących oraz koordynowanie wdrażania zaleceń i rekomendacji przez DWF;
  • Opracowywanie decyzji o zwrocie, umorzeniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty należności w projektach realizowanych w ramach PO KL;
  • Rozpatrywanie protestów wnioskodawców w ramach konkursów nadzorowanych przez departament w PO KL oraz odwołań złożonych przez beneficjentów, których protesty zostały negatywnie rozpatrzone przez Instytucje Pośredniczące II stopnia PO KL w ramach:
    - Działania 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego (protesty),
    - Poddziałania 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego (protesty),
    - Poddziałania 5.5.2 Wzmocnienie uczestników dialogu społecznego (protesty),
    oraz
    - Poddziałania 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego przedsiębiorstw (odwołania),
    - Poddziałania 2.1.2 Partnerstwo dla zwiększania adaptacyjności (odwołania).

 

W celu zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonywania powyższych zadań niezbędne jest wsparcie w zakresie wykonywania prac administracyjno-biurowych, w tym:

  • archiwizowania dokumentacji dotyczącej rozstrzygniętych środków odwoławczych, a także kontroli i audytów zewnętrznych przeprowadzonych w Departamencie Wdrażania EFS,
  • monitorowania pracy ekspertów w ramach procedury odwoławczej PO KL,
  • uzupełniania rejestrów i baz danych prowadzonych przez samodzielne stanowisko ds. odwołań i kontaktów zewnętrznych,
  • porządkowania oraz weryfikacji kompletności dokumentacji,
  • przygotowywania projektów pism urzędowych,
  • adresowanie korespondencji.

Zlecenie będzie wykonywane w siedzibie Zleceniodawcy, przy ul. Tamka 3 w Warszawie, przez 60 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin zakończenia realizacji umowy ustala się na 30 listopada 2013 r.

 Zleceniobiorca obowiązany będzie, o ile Strony nie postanowią inaczej, pozostawać do dyspozycji Zleceniodawcy w godzinach pracy Zleceniodawcy, tj. 8.15 – 16.15. W zakresie obowiązków będzie m.in. praca z bazami danych (w siedzibie DWF MPiPS).

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programów Microsoft Word i Excel,
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 – 16.15,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych,

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane kierunki wykształcenia: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne,
  • doświadczenie we wdrażaniu/ nadzorowaniu/ rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE lub z bezzwrotnej pomocy zagranicznej,
  • odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • rzetelność i systematyczność.

Zleceniobiorca przekaże Zleceniodawcy:

  • CV zawierające: imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr dowodu osobistego, numer PESEL, dane adresowe, adres poczty elektronicznej oraz  informacje na temat posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego,
  • informację nt. proponowanej wysokości wynagrodzenia za cały okres wykonywania zlecenia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101 poz. 926 z późn. zm)”.

Informacje dla Zleceniobiorcy:

  • Oferty należy przekazać do 15 lipca 2013 r. do godziny 16.15 w wersji elektronicznej na adres e-mail: joanna.kowalkowska@mpips.gov.pl wraz ze skanami dokumentów, o których mowa powyżej. O przesłanie wersji papierowych ww. dokumentów poprosimy w terminie późniejszym oferenta, którego ofertę ocenimy jako najkorzystniejszą.
  • Wybór Zleceniobiorcy odbędzie się w oparciu o kryteria cenowe z uwzględnieniem wymienionych wymagań i kwalifikacji.
  • W ofercie należy podać kwotę netto i brutto za wykonanie zlecenia.
  • W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  • Z wybranym Zleceniobiorcą zostanie podpisana umowa na wzorach stosowanych przez Zleceniodawcę.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Joanna Kowalkowska, tel.: 22 461 63 16, e-mail: joanna.kowalkowska@mpips.gov.pl.

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Rejestr zmian:

Autor informacji: Departament Wdrażania EFS
Informację wprowadził/a: Małgorzata Podrażka
Data wytworzenia: 2013-07-04
Liczba wyświetleń:

(sprawdź historię zmian)
# Data Użytkownik Akcja
1 2013-07-04 09:50:08 Małgorzata Podrażka modyfikacja
2 2013-07-04 09:48:03 Małgorzata Podrażka modyfikacja
3 2013-07-04 09:50:08 Małgorzata Podrażka utworzenie dokumentu
do góry Ostatnia modyfikacja: 30-11-2020
Ideo Realizacja: 
CMS Edito  Powered by: 
Hostlab  Hosted by: