Przejdź do menu głównego | Przejdź do podmenu | Przejdź do treści
Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki pełni m.in. rolę Instytucji Pośredniczącej dla Priorytetu I PO KL (Zatrudnienie i integracja społeczna) oraz Priorytetu II PO KL (Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących), a także Instytucji Pośredniczącej II stopnia w ramach dwóch Działań Priorytetu V PO KL (Dobre rządzenie). DWF zobowiązany jest do przeprowadzania kontroli projektów konkursowych i systemowych, a także kontroli systemowych i kontroli prawidłowości realizacji Rocznych Planów Działania Pomocy Technicznej. Ponadto DWF odpowiada za monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych wydanych wobec Beneficjentów nadzorowanych projektów.
W celu bieżącego monitorowania wyników kontroli niezbędne jest stworzenie bazy w programie MS Excel obejmującej dane:
1. zamówień publicznych podlegających kontroli Departamentu Wdrażania EFS w MPiPS (jako Instytucji Pośredniczącej i Pośredniczącej II stopnia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) oraz innych uprawnionych podmiotów, w tym zamówień, w ramach których nałożono na Zamawiającego korektę finansową,
2. korekt finansowych nałożonych na kadrę kontrolowanych projektów.
Wykonawca na podstawie udostępnionych przez Zamawiającego dokumentów zobowiązany będzie do wprowadzenia do bazy (w układzie zaprojektowanym przez DWF i ze wskazanym stopniem szczegółowości) danych nt. zamówień publicznych kontrolowanych przez DWF MPIPS oraz inne uprawnione podmioty, w tym zamówień, w ramach których nałożono na Zamawiającego korektę finansową oraz danych nt. korekt finansowych nałożonych na kadrę kontrolowanych projektów (dwa odrębne arkusze).
Oprócz wprowadzenia danych Wykonawca zobowiązany będzie do ustawienia filtrów wskazanych przez Zamawiającego i zaprojektowanie gotowych kwerend wyodrębniających poszczególne dane z bazy.
Usługa zostanie wykonana w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Tamka 3 w Warszawie, w ciągu 30 dni roboczych (od godz. 8.15 do 16.15) od dnia zawarcia umowy. Usługa musi zostać zakończona do 30 kwietnia 2013 r.
Wymaganie:
· bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel w ramach pakietu MS Office,
· co najmniej wykształcenie wyższe na poziomie licencjatu,
· preferowane kierunki wykształcenie: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne.
Wykonawca wraz z ofertą przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:
· kwestionariusz osobowy, zawierający następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr dowodu osobistego, numer pesel;
· informacje na temat posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
Informacje dla Wykonawcy:
Oferty należy przekazać do dnia 7 marca 2013 r. do godziny 16.15 w wersji elektronicznej na adres mailowy: wraz ze skanami dokumentów, o których mowa powyżej.
O przesłanie wersji papierowych ww. dokumentów poprosimy w terminie późniejszym oferenta, którego ofertę ocenimy jako najkorzystniejszą.
Wybór wykonawcy odbędzie się w oparciu o kryteria cenowe z uwzględnieniem kwalifikacji (w tym w szczególności: poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe).
W ofercie należy podać kwotę netto i brutto za wykonanie zamówienia (stworzenie bazy danych).’W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Z wybranym Wykonawcom zostanie podpisana umowa na wzorach stosowanych przez Zamawiającego.
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
# | Data | Użytkownik | Akcja |
---|---|---|---|
1 | 2013-03-01 08:24:56 | Małgorzata Harasimiuk | modyfikacja |
2 | 2013-03-01 08:24:56 | Małgorzata Harasimiuk | utworzenie dokumentu |