content
 
1 Nabór ofert na wykonywanie prac administracyjno-biurowych na rzecz Wydziału Kontroli Departamentu Wdrażania EFS 16-03-2015

Nabór ofert na wykonywanie prac administracyjno-biurowych na rzecz Wydziału Kontroli Departamentu Wdrażania EFS

 

Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie prac administracyjno-biurowych  na rzecz Wydziału Kontroli Departamentu Wdrażania EFS (umowa zlecenie).

 

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego (DWF) w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki pełni m.in. rolę Instytucji Pośredniczącej dla Priorytetu I  PO KL (Zatrudnienie i integracja społeczna) oraz Priorytetu II PO KL (Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących), a także Instytucji Pośredniczącej II stopnia w ramach dwóch Działań Priorytetu V PO KL (Dobre rządzenie).

 

DWF zobowiązany jest do przeprowadzania kontroli projektów konkursowych i systemowych, w tym kontroli trwałości rezultatów, a także kontroli systemowych i kontroli prawidłowości realizacji Rocznych Planów Działania Pomocy Technicznej. Ponadto DWF odpowiada za monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych wydanych wobec Beneficjentów nadzorowanych projektów oraz nadzoruje realizację rocznych planów kontroli przez cztery podległe Instytucje Pośredniczące II stopnia.

W celu prawidłowego i terminowego wykonywania zadań niezbędne jest wsparcie Wydziału Kontroli DWF w zakresie wykonywania prac administracyjno-biurowych.

 

ZAKRES PRAC:

 

  • przygotowanie projektów korespondencji dotyczącej zawiadomień o kontroli, upoważnień dla zespołu kontrolującego, pism przekazujących dokumenty pokontrolne,
  • przygotowanie dokumentacji dot. projektów, które zostaną poddane kontroli przez wykonawcę zewnętrznego wyłonionego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • uzupełnianie rejestrów przeprowadzonych kontroli, w tym wprowadzanie do bazy elektronicznej informacji
    o stwierdzonych uchybieniach / nieprawidłowościach na podstawie dokumentacji z kontroli przekazanej przez pracowników Wydziału Kontroli, a także informacji na temat stanu wdrożenia wydanych zaleceń pokontrolnych,
  • udział w sporządzaniu sprawozdań z realizacji rocznego planu kontroli;
  • udział w przekazywaniu informacji nt. przeprowadzonych kontroli do innych wydziałów DWF;
  • porządkowanie oraz weryfikacja kompletności dokumentacji powstałej w wyniku przeprowadzenia kontroli przez Wydział Kontroli DWF, w tym udział w jej archiwizacji.

 

Zlecenie będzie wykonywane w siedzibie Zleceniodawcy, przy ul. Tamka 3 w Warszawie, w ciągu 60 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin zakończenia realizacji umowy ustala się na 31 lipca 2015 r.

 

Zleceniobiorca obowiązany jest, o ile Strony nie postanowią inaczej, pozostawać do dyspozycji Zleceniodawcy w godzinach pracy Zleceniodawcy, tj. 8.15 – 16.15. W zakresie obowiązków jest m.in. praca z bazami danych (w siedzibie DWF MPiPS).

 

WYMAGANIA KONIECZNE:

 

  • dobra znajomość programu Microsoft Excel w ramach pakietu MS Office,
  • co najmniej wykształcenie wyższe na poziomie licencjatu,
  • preferowane kierunki wykształcenie: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne, stosunki międzynarodowe,
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15.

 

POŻĄDANE KWALIFIKACJE ORAZ UMIEJĘTNOŚCI:

 

  • doświadczenie we wdrażaniu/ nadzorowaniu/ rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE lub z bezzwrotnej pomocy zagranicznej; 
  • umiejętność analitycznego myślenia; 
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych; 
  • odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole;
  • rzetelność i systematyczność.

 

ZŁOŻENIE OFERTY:

 

Oferty należy przekazać do dnia 25 marca 2015 r. do godziny 16.15 w wersji elektronicznej na adres mailowy: Katarzyna.Ciesielska@mpips.gov.pl wraz ze skanami dokumentów, o których mowa poniżej. O przesłanie wersji papierowych ww. dokumentów poprosimy w terminie późniejszym Oferenta, którego ofertę ocenimy jako najkorzystniejszą.

 

Na ofertę Zleceniobiorcy składać się będą:

  1. życiorys Oferenta zawierający co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane adresowe, adres poczty elektronicznej,  informacje na temat wykształcenia (uczelnia, kierunek) i doświadczenia zawodowego (wraz ze wskazaniem rodzaju wykonywanych prac), odbytych praktyk i staży;
  2. oświadczenie nt. spełniania ww. wymagań koniecznych oraz posiadania ww. kwalifikacji i umiejętności;
  3. informację nt. wysokości wynagrodzenia za cały okres wykonywania zlecenia oraz informację nt. wysokości wynagrodzenia za 20 dni roboczych wykonywania zlecenia (zgodnie ze wzorem oferty).

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niniejszego naboru ofert (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.  o ochronie danych osobowych, t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182,  z późn. zm.)”.

 

DODATKOWE INFORMACJE DLA ZLECENIOBIORCY:

 

  • wybór Zleceniobiorcy odbędzie się w oparciu o kryteria cenowe z uwzględnieniem kwalifikacji (w tym w szczególności: poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych prac).
  • w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  • z wybranym Zleceniobiorcom zostanie podpisana umowa na wzorach stosowanych przez Zleceniodawcę.
  • przewiduje się dokonywanie płatności wynagrodzenia w ratach za świadczenie usługi (3 raty x wynagrodzenie za 20 dni roboczych).

 

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Pliki do pobrania

1_wzor oferty_2015.docx
Wzór oferty  (110.4 KB)

Rejestr zmian:

Autor informacji: Departament Wdrażania EFS
Informację wprowadził/a: Małgorzata Podrażka
Data wytworzenia: 2015-03-16
Liczba wyświetleń:

(sprawdź historię zmian)
# Data Użytkownik Akcja
1 2015-03-16 15:05:23 Małgorzata Podrażka modyfikacja
2 2015-03-16 15:03:44 Małgorzata Podrażka modyfikacja
3 2015-03-16 15:02:38 Małgorzata Podrażka modyfikacja
4 2015-03-16 15:01:10 Małgorzata Podrażka modyfikacja
5 2015-03-16 14:59:09 Małgorzata Podrażka dodanie pliku [1_wzor oferty_2015.docx]
6 2015-03-16 14:59:09 Małgorzata Podrażka modyfikacja
7 2015-03-16 14:57:53 Małgorzata Podrażka modyfikacja
8 2015-03-16 15:05:23 Małgorzata Podrażka utworzenie dokumentu
do góry Ostatnia modyfikacja: 30-11-2020
Ideo Realizacja: 
CMS Edito  Powered by: 
Hostlab  Hosted by: