Przejdź do menu głównego |
Przejdź do podmenu |
Przejdź do treści
content
Powrót do strony głównej BIP
Odnowienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania Commvault oraz świadczenie przez Wykonawcę pomocy technicznej w zakresie oprogramowania Commvault - znak sprawy: 13/DI/PN/2018
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Rejestr zmian:
Autor informacji: Zbigniew Kędzierski, Dyrektor Biura Administracyjnego, z up. Dyrektora Generalnego
Informację wprowadził/a: Małgorzata Podrażka
Data wytworzenia: 2018-06-27
Liczba wyświetleń:
(sprawdź historię zmian)
# |
Data |
Użytkownik |
Akcja |
1 |
2018-06-27 10:33:56 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej_13_DI_PN_2018_bip.pdf] |
2 |
2018-06-27 10:33:56 |
Małgorzata Podrażka |
modyfikacja |
3 |
2018-06-27 10:33:56 |
Małgorzata Podrażka |
utworzenie dokumentu |
Informacja z otwarcia ofert
Rejestr zmian:
Autor informacji: Katarzyna Gruszczyńska, Sekretarz Komisji Przetargowej
Informację wprowadził/a: Małgorzata Podrażka
Data wytworzenia: 2018-06-07
Liczba wyświetleń:
(sprawdź historię zmian)
# |
Data |
Użytkownik |
Akcja |
1 |
2018-06-07 11:45:05 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [Informacja z otwarcia ofert_spr nr 13_DI_PN_2018.pdf] |
2 |
2018-06-07 11:45:05 |
Małgorzata Podrażka |
modyfikacja |
3 |
2018-06-07 11:45:04 |
Małgorzata Podrażka |
utworzenie dokumentu |
Odnowienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania Commvault oraz świadczenie przez Wykonawcę pomocy technicznej w zakresie oprogramowania Commvault - znak sprawy: 13/DI/PN/2018
Rejestr zmian:
Autor informacji: Zbigniew Kędzierski, Dyrektor Biura Administracyjnego, z up. Dyrektora Generalnego
Informację wprowadził/a: Małgorzata Podrażka
Data wytworzenia: 2018-05-29
Liczba wyświetleń:
(sprawdź historię zmian)
# |
Data |
Użytkownik |
Akcja |
1 |
2018-05-29 12:43:29 |
Małgorzata Podrażka |
modyfikacja |
2 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 2 do umowy_wzor protokolu odbioru.pdf] |
3 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 7 do SIWZ_spr nr 13_DI_PN_2018_wzor umowy.pdf] |
4 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 6 do SIWZ - Oswiadczenie dot.przynaleznosci do grupy kapitalowej_spr nr 13_DI_PN_2018.pdf] |
5 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 6 do SIWZ - Oswiadczenie dot.przynaleznosci do grupy kapitalowej_spr nr 13_DI_PN_2018.doc] |
6 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 5 do SIWZ_spr nr 13_DI_PN_2018_oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc] |
7 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 5 do SIWZ_spr nr 13_DI_PN_2018_oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf] |
8 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 4 do SIWZ_spr nr 13_DI_PN_2018_oswiadczenie o spelnianiu warunkow.pdf] |
9 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 4 do SIWZ_spr nr 13_DI_PN_2018_oswiadczenie o spelnianiu warunkow.doc] |
10 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 3 do SIWZ_wykaz uslug_spr nr 13_DI_PN_2018.pdf] |
11 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 3 do SIWZ_wykaz uslug_spr nr 13_DI_PN_2018.doc] |
12 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 2 do SIWZ_SOPZ_spr nr 13_DI_PN_2018.pdf] |
13 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 1 do SIWZ_FO_spr nr 13_DI_PN_2018.pdf] |
14 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [zal. nr 1 do SIWZ_FO_spr nr 13_DI_PN_2018.doc] |
15 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [SIWZ_spr nr 13_DI_PN_2018.pdf] |
16 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
dodanie pliku [Ogloszenie o zamowieniu_spr nr 13_DI_PN_2018.pdf] |
17 |
2018-05-29 12:42:43 |
Małgorzata Podrażka |
modyfikacja |
18 |
2018-05-29 12:43:29 |
Małgorzata Podrażka |
utworzenie dokumentu |
do góry
Ostatnia modyfikacja: 30-11-2020