submenu
content
 
1 Wynik postępowania, w trybie zasady konkurencyjności, na wybór ekspertów do kontroli zamówień publicznych w ramach PO WER 04-05-2016
2 Informacja o naborze ofert na świadczenie usług eksperckich w zakresie kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych przez projektodawców Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWER) 15-03-2016

Wynik postępowania, w trybie zasady konkurencyjności, na wybór ekspertów do kontroli zamówień publicznych w ramach PO WER

 

Departament Wdrażania EFS w MRPiPS uprzejmie informuje, że w odpowiedzi na postępowanie na świadczenie usług eksperckich w zakresie kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych przez projektodawców Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWER), wpłynęło 13 ofert.

 

Najkorzystniejsze oferty zostały złożone przez:

 

  1. Konsorcjum – Atelier Zamówienia publiczne Agata Smerd, Agata Hryc – Ląd,
  2. Centrum Doradztwa i Szkoleń Prawa Zamówień Publicznych s.c. Renata Król, Beata Graff,
  3. Magdalena Suchocka.

 

Ww. oferenci spełnili stawiane w postępowaniu warunki udziału oraz złożyli najkorzystniejsze oferty pod kątem wskazanego kryterium (cena 100%).

 

Z wybranymi trzema Zleceniobiorcami zostanie podpisana umowa na wzorach stosowanych przez Zleceniodawcę.

 

Rejestr zmian:

Autor informacji: Departament Wdrażania EFS
Informację wprowadził/a: Małgorzata Podrażka
Data wytworzenia: 2016-05-04
Liczba wyświetleń:

(sprawdź historię zmian)
# Data Użytkownik Akcja
1 2016-05-04 14:50:29 Małgorzata Podrażka modyfikacja
2 2016-05-04 12:23:02 Małgorzata Podrażka modyfikacja
3 2016-05-04 12:20:46 Małgorzata Podrażka modyfikacja
4 2016-05-04 14:50:29 Małgorzata Podrażka utworzenie dokumentu

Informacja o naborze ofert na świadczenie usług eksperckich w zakresie kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych przez projektodawców Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWER)

Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności na wybór ekspertów do kontroli zamówień publicznych w projektach PO WER

Zapraszamy do przesłania oferty na świadczenie usług eksperckich w zakresie kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych przez projektodawców Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWER).

 

Zapraszamy do przesłania oferty na świadczenie usług eksperckich w zakresie kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, realizowanych przez projektodawców POWER, w tym:

  • postępowań pzp o wartości równej lub wyższej niż próg określony na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
  • postępowań pzp o wartości powyżej 20 000 pln netto na podstawie trybów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

INFORMACJE DLA OFERENTA:

Ofertę wraz z kwestionariuszem osobowym należy przekazać do 25 marca 2016 r. w wersji elektronicznej na adres mailowy: wraz ze skanem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie/kwalifikacje.

Oferent przekaże Zleceniodawcy następujące dokumenty:

  • ofertę – zgodnie ze wzorem (załącznik nr 2),
  • kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem o znajomości dokumentów wskazanych w punkcie „wymagania niezbędne” zgodnie ze wzorem (załącznik nr 3),
  • dokumenty na potwierdzenie posiadanego doświadczenia/kwalifikacji w zakresie warunku C1a) lub C1b) lub C1c);
  • dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie (warunek C2a lub C2b): tabelaryczny wykaz - zgodnie ze wzorem (załącznik nr 4 lub załącznik nr 5).

Osoby zainteresowane realizacją zamówienia prosimy o przesłanie kwestionariusza osobowego wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu wyłonienia eksperta, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zleceniodawcą osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


Oferty złożone po wymaganym terminie lub niezawierające wymaganych dokumentów nie podlegają dalszej ocenie.

Oryginały dokumentów (tj. kwestionariusza osobowego, formularza oferty oraz wykazu przeprowadzonych kontroli/audytów wraz z kopiami dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług kontroli/audytu postępowań) będą wymagane od wybranego wykonawcy przed podpisaniem umowy.

Z wybranymi trzema Zleceniobiorcami zostanie podpisana umowa na wzorach stosowanych przez Zleceniodawcę. Przewiduje się udzielenie zamówienia w częściach – ze względu na potrzebę ter-minowej realizacji przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umów z taką liczbą oferentów (3), która jest niezbędna aby zrealizować zadania Instytucji Pośredniczącej związane z weryfikacją dokumentów z zamówień w nadzorowanych projektach z POWER.

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

Rejestr zmian:

Autor informacji: Departament Wdrażania EFS
Informację wprowadził/a: Maria Włodarczyk
Data wytworzenia: 2016-03-15
Liczba wyświetleń:

(sprawdź historię zmian)
# Data Użytkownik Akcja
1 2016-05-04 12:22:00 Małgorzata Podrażka modyfikacja
2 2016-05-04 12:21:34 Małgorzata Podrażka modyfikacja
3 2016-03-15 16:12:32 Maria Włodarczyk dodanie pliku [wzor informacji pokontrolnej.doc]
4 2016-03-15 16:12:32 Maria Włodarczyk dodanie pliku [wzor listy sprawdzajacej.doc]
5 2016-03-15 16:12:31 Maria Włodarczyk modyfikacja
6 2016-03-15 15:29:50 Maria Włodarczyk dodanie pliku [zalacznik nr 5 KONKURENCYJNOSC_wzor wykazu postepowan 2016.docx]
7 2016-03-15 15:29:50 Maria Włodarczyk dodanie pliku [zalacznik nr 4 KONKURENCYJNOSC_wzor wykazu kontroli i audytow 2016.docx]
8 2016-03-15 15:29:50 Maria Włodarczyk dodanie pliku [zalacznik nr 3 KONKURENCYJNOSC_kwestionariusz osobowy_2016.docx]
9 2016-03-15 15:29:50 Maria Włodarczyk dodanie pliku [zalacznik nr 2 KONKURENCYJNOSC_oferta_ekspert pzp_2016.docx]
10 2016-03-15 15:29:50 Maria Włodarczyk dodanie pliku [zalacznik nr 1 KONKURENCYJNOSC_opis przedmiotu zamowienia_ekspert pzp_2016.pdf]
11 2016-03-15 15:29:50 Maria Włodarczyk modyfikacja
12 2016-03-15 12:21:59 Maria Włodarczyk utworzenie dokumentu
do góry Ostatnia modyfikacja: 30-11-2020
Ideo Realizacja: 
CMS Edito  Powered by: 
Hostlab  Hosted by: