submenu
content
 
1 Rozpoznanie rynku dot. przeprowadzenia kontroli nie więcej niż 50 projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 02-02-2018

Rozpoznanie rynku dot. przeprowadzenia kontroli nie więcej niż 50 projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

 

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pełniące funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) dla Działania 1.3 w Osi Priorytetowej I „Osoby młode na rynku pracy” oraz Działań 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 w Osi Priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” planuje zlecić do realizacji przeprowadzenie kontroli nie więcej niż 50 projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

 

Każda kontrola obejmować będzie przeprowadzenie kontroli planowej w siedzibie Beneficjenta oraz wizyty monitoringowej w miejscu realizacji usługi (np. w trakcie szkolenia, konferencji, stażu, itp.). Wizyta monitoringowa powinna zostać przeprowadzona w miarę możliwości – w trakcie trwania kontroli planowej.

 

Kontrole oraz wizyty monitoringowe będą przeprowadzone w Zespołach dwuosobowych, przy czym kontrola planowa trwać będzie co najmniej 3 dni robocze, natomiast wizyta monitoringowa powinna trwać minimum 1 godzinę zegarową, a czas trwania wizyty monitoringowej powinien być uzależniony wyłącznie od charakteru wizytowanej formy wsparcia.

 

Szczegółowy zakres kontroli planowej oraz wizyty monitoringowej, w tym wzory list sprawdzających, które powinny zostać sporządzone w wyniku kontroli i wizyty zostały wskazane w dokumencie pn. Założenia do kontroli na miejscu (załącznik nr 1 do niniejszego Rozpoznania rynku) oraz w Wyciągu z Rocznego Planu Kontroli Instytucji Pośredniczącej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój za okres od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. (załącznik nr 2 do niniejszego Rozpoznania rynku).

 

Kontrole będą odbywały się na terenie całego kraju i zostaną przeprowadzone nie później niż do dnia 31.10.2018 r., przy czym powyższy termin odnosi się do czynności kontrolnych w siedzibie Beneficjenta lub miejscu realizacji danego wsparcia. Zakończenie realizacji zamówienia Zamawiający  planuje na 31.12.2018 r. (w tym odbiór przedmiotu zamówienia oraz rozliczenie finansowe).

 

IP zwraca się z prośbą o oszacowanie kosztu przeprowadzenia 50 kontroli planowych i 50 wizyt monitoringowych zgodnie z załączonym Formularzem cenowym (załącznik nr 3 do niniejszego Rozpoznania rynku). 

 

Wskazana cena powinna zawierać wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, w tym sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego dokumentacji pokontrolnej (Informacji pokontrolnej, listy sprawdzającej, Ostatecznej Informacji pokontrolnej i Zaleceń pokontrolnych, pism przekazujących pisemne stanowisko wobec zgłoszonych zastrzeżeń, itp.), wynagrodzenie osób przeprowadzających kontrole oraz koszty delegacji, np. zakwaterowanie, podróże.

 

Zapytanie ma na celu określenie wartości szacunkowej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579) i nie stanowi oferty w myśl art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2017 poz. 459), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Informację w formie uzupełnionego formularza cenowego należy przekazać w terminie do 12.02.2018 r. (do końca dnia) na adres mailowy: michal.jarzabek@mrpips.gov.pl(do wiadomości: katarzyna.ciesielska@mrpips.gov.pldorota.chroscicka@mrpips.gov.pl).

 

Dodatkowych informacji udziela: p. Michał Jarząbek (michal.jarzabek@mrpips.gov.pl), tel. (22) 461-63-64.

Rejestr zmian:

Autor informacji: Departament Wdrażania EFS
Informację wprowadził/a: Milena Strąk-Małecka
Data wytworzenia: 2018-02-02
Liczba wyświetleń:

(sprawdź historię zmian)
# Data Użytkownik Akcja
1 2018-02-05 09:14:14 Milena Strak-Malecka modyfikacja
2 2018-02-05 09:13:56 Milena Strak-Malecka modyfikacja
3 2018-02-05 09:09:46 Małgorzata Podrażka dodanie pliku [Zalacznik nr 3 - Formularz cenowy.docx]
4 2018-02-05 09:09:46 Małgorzata Podrażka dodanie pliku [Zalacznik nr 2 - Wyciag z RPK 2017-2018.pdf]
5 2018-02-05 09:09:46 Małgorzata Podrażka dodanie pliku [Zalacznik nr 1 - Zalozenia do kontroli.pdf]
6 2018-02-05 09:09:46 Małgorzata Podrażka modyfikacja
7 2018-02-05 09:06:10 Małgorzata Podrażka modyfikacja
8 2018-02-05 09:02:26 Małgorzata Podrażka modyfikacja
9 2018-02-05 09:01:47 Małgorzata Podrażka modyfikacja
10 2018-02-05 09:01:11 Małgorzata Podrażka modyfikacja
11 2018-02-05 09:01:01 Małgorzata Podrażka modyfikacja
12 2018-02-02 09:14:14 Małgorzata Podrażka utworzenie dokumentu
do góry Ostatnia modyfikacja: 30-11-2020
Ideo Realizacja: 
CMS Edito  Powered by: 
Hostlab  Hosted by: